Palvelumme

Syvällistä ymmärrystä räätälöidyin ratkaisuin

Kvalitatiivisella tutkimuksella luodaan aina uutta

Syvällinen kohderyhmäymmärrys on kvalitatiivisen tutkimuksen perimmäinen tarkoitus. Menetelmä on parhaimmillaan aina kun ollaan kehittämässä jotain uutta. Laadullisella tutkimusotteella haemme vastauksia kysymyksiin miksi, millainen ja miten. Haluamme ymmärtää ihmisiä, asioita ja ilmiöitä syvällisesti voidaksemme rakentaa vankan näkemyksen. Emme tyydy vain kertomaan tutkimustuloksia, vaan jalostamme ne aina liiketoimintaa hyödyttäviksi oivalluksiksi.

Meillä on vuosikymmenten kokemus kilpailuedun synnyttämisestä asiakkaillemme eri toimialoilla. Tunnemme kvalitatiivisen tutkimuksen mahdollisuudet erilaisissa tilanteissa ja tarpeissa, ja suunnittelemme aina tapauskohtaisesti parhaan ratkaisun.

Tutustu palveluihimme

Syvennä ymmärrystä

Kategoriatutkimus

Oman kilpailutilanteen vahvistaminen kategoriassa edellyttää syvää kuluttajaymmärrystä. Tutkimus auttaa näkemään kategorian kohderyhmän silmin, tunnistamaan tulevaisuuden potentiaalin ja saavuttamaan kilpailuetua.

Lue lisää

Syvennä ymmärrystä

Trendikatsaus

Trendikatsauksemme tarjoaa näkemyksen tämän hetken megatrendeihin ja merkittävimpiin kuluttajatrendeihin sekä konkreettisia esimerkkejä niiden ilmentymisestä ruoka- ja kulutuskulttuurissa Suomessa ja Ruotsissa.

Lue lisää

Onnistu konseptoinnissa

Konseptitutkimus

Kun halutaan kehittää menestyskonsepteja markkinaan, kohderyhmän valjastaminen mukaan kehittämistyöhön laadullisen tutkimuksen keinoin tehostaa tekemistä ja takaa täsmälleen ihmisten tarpeisiin vastaavat, kilpailijoista erottuvat ratkaisut.

Lue lisää

Vahvista brändiä

Brändin syväluotaustutkimus

Brändin nykytilan syvällinen ymmärtäminen kohderyhmän mielessä on välttämätöntä, jotta sille täsmentyy selkeä tulevaisuuden suunta, ja jotta brändistä saadaan parasta tukea liiketoiminnalle. Tutkimus tuottaa rikasta ja runsasta visuaalista materiaalia brändin mielikuvallisten ja emotionaalisten merkitysten ymmärtämiseksi.

Lue lisää

Vahvista brändiä

Brändin positiointitutkimus

Positioinnissa tuotteesta tai palvelusta tehdään brändi rakentamalla sille ainutkertaista arvoa kohderyhmän mielessä. Vasta paikka mielissä tarkoittaa paikkaa markkinoilla. Tästä syystä on hyödyllistä valjastaa kohderyhmä mukaan positiointityöhön laadullisen tutkimuksen keinoin.

Lue lisää

Meistä

Keitä me olemme?

Inspirans on Suomen johtava kvalitatiivinen markkinatutkimustoimisto. Lue lisää Inspiransista ja tutustu asiantuntijoihimme!

Lue lisää meistä

Jutellaanko?

Jätä yhteystietosi, ja löydetään sinun tarpeisiisi paras ratkaisu.

Ota yhteyttä

Takaisin ylös